Sandra Izbaşa, aşa cum nu o ştiţi!

Un articol foarte frumos cu Sandra în Prosport, aşa cum ne-a obişnuit Mirela Băsescu.

Sandra Izbaşa

Sandra Izbaşa nu are secrete. Cea mai bună gimnastă autohtonă, singura campioană olimpică pe care Europa a avut-o la gimnastică feminină, la ediţia din acest an a JO de la Beijing, este o tânără de 18 ani ce luptă pentru a-şi păstra copilăria. Tot timpul cu zâmbetul pe buze şi pusă pe şotii, Sandra a dezvăluit pentru ProSport câteva din
gândurile ei.

PRIMUL LUCRU PE CARE ÎL VEDE PE GEAM:
„Acum, că au căzut frunzele din copaci, pot să-mi zăresc mai bine maşina şi apoi, lângă ea pe Bunica, câinele lotului olimpic, ce ne păzeşte căminul”.

CE AR VREA SĂ ZĂREASCĂ:

„O apă liniştită şi un cer senin”.

DACĂ AR SCHIMBA CEVA LA EA, AR FI…

(se gândeşte puţin) „Deocamdată nimic. Sunt mulţumită de mine, de felul în care arăt”.

CUM SE VEDE PESTE 10 ANI:

(zâmbeşte) „Eu la 28 de ani…păi, un om normal la casa lui, cu casa gata, cu o maşină, poate cu un prieten”.

SANDRA, CA MAMĂ:
„Cam greu… (râde)… încă nu mă văd, dar în viaţa trebuie să faci şi asta, e un lucru normal pentru că familia e importantă”.

ADEVĂR:

„Îl prefer spus direct, în faţă, fără ocolişuri”.

AUTOCARACTERIZARE:

„Sunt o luptătoare şi când îmi propun ceva, nimic nu mă poate opri. Întotdeauna mi-a plăcut să aleg calea cea mai grea”.

IMAGINE:

„Contează foarte mult. Nu vreau să mă ridice nimeni în slăvi sau să mă coboare, ci să mă aprecieze pentru ceea ce sunt eu şi ce fac”.

RENUNŢARE:

„Am avut momente în care mă gândeam să las totul şi să plec, când nu-mi ieşea un element. Niciodată până acum nu m-am gândit serios să renunţ, indiferent cât de obosită sau cât de dureroasă era accidentarea pe care o aveam”.

ŢINTE:

„Vreau să am un loc al meu, casa mea, o maşină, să-mi întemeiez o familie şi îmi doresc un copac. Un pom pe care să-l plantez eu în curte, acasă, la Domneşti. A, şi la subsolul casei să-mi fac o încăpere unde să pot creea soluri, să mă ocup de coregrafie”.

ÎNTREBAREA CARE O SÂCÂIE:

„Ce ai simţit după ce ai luat aurul olimpic? Nu poţi explica asta, e o stare, o trăire, un sentiment pe care nu-l poţi descrie în cinci cuvinte”.

PRIETEN:
„Nu. O să am timp după ce termin cu gimnastica. Vreau să mă ţin de sport şi ştii cum e, dacă alergi după doi iepuri, nu prinzi niciunul”.

PORECLA:

„Oscar. La antrenamente nu am randament maxim, însă în concurs dau tot ce am mai bun”.

PRIETENII ÎN GIMNASTICĂ:
„După afinităţi, preferinţe şi nu numai. De exemplu după Olimpiadă, suntem foarte unite şi la bine, şi la rău, ce s-a întâmplat acolo a întărit legătura dintre noi”.

PRIETENĂ:
„Cheng Fei (foto). Este o sportivă excepţională, o perfecţionistă şi, în plus, un mare caracter. Ştie să piardă cu capul sus, are mult fairplay. După ce am terminat solul la Beijing, a fost prima persoană care a venit să mă felicite”.

ÎNFĂŢIŞAREA LA CONCURS:
„Mă aranjez singură, am învăţat să mă descurc. Bine, mi-ar plăcea să merg la un coafor cum face Shawn Johnson, cum am văzut în montaje, că îi aranjau părul şi o fardau”.

ALEGEREA COSTUMULUI:

„Depinde de anvergura şi de importanţa competiţiei, de ce ar putea însemna pentru mine, de câţi oameni văd concursul. Toate costumele sunt frumoase, cel pe care îl prefer este însă cel albastru cu alb de la Olimpiadă”.

“Îmi place să fiu mai copilăroasă, să mă bucur de fiecare lucru. Vreau să mai copilăresc câţiva ani, apoi mai vedem” – Sandra Izbaşa, gimnastă

Sursa Prosport

One Response

  1. Superb articolul.
    Sandra, sincera cum ne-a obisnuit:):D

Leave a Reply

