„Merg înainte!”

Sandra

Prima parte a anului 2009 a fost nefastă pentru campioana olimpică Sandra Izbaşa, dar revenirea fără medalie de la Europene nu i-a tăiat cheful pentru gimnastică. Ea şi-a păstrat totuşi neclintit visul – titlul mondial la sol, singurul care-i lipseşte şi a găsit puterea de a merge mai departe. Şi asta în condiţiile în care, în urmă cu o lună, o intervenţie la talpa piciorului drept, pentru a-i fi extirpaţi nişte negi, i-a dat planurile peste cap. În pregătire la Deva, eleva lui Nicolae Forminte şi-a expus gândurile pentru ProSport.

Sandra, cum eşti?
Bine, încă în recuperare. Mă mai doare piciorul, am o adâncitură acolo, dar mă descurc. Lucrez bandajată, am grijă să nu se infecteze şi aştept să se vindece, să pot folosi piciorul.

O problemă care ţi-a încetinit antrenamentele…
Din păcate mă ţine cam mult pe loc pentru că era o perioadă de pregătire foarte bună pentru Mondiale. Dar nu am avut de ales, dacă nu mă operam, nu puteam să fac nimic. Mă incomoda foarte mult, erau dimineţi în care mă trezeam şi nu mai puteam să calc, numai cine are, ştie cum doare. Este o durere aproape insuportabilă.

Faci vreun fel de pregătire?
Deocamdată mă antrenez la paralele, iar la bârnă elementele pe care le am, le fac pe sol. În plus, e multă pregătire fizică.

Cum trece perioada de recuperare?
Greu, pentru că duc dorul concursurilor. Pe de o parte mă bucur că am scăpat de aceşti negi şi pe de altă parte sunt un pic mâhnită că nu pot să merg la competiţii şi să reprezint România, aşa cum trebuia.

Se apropie Bacalaureatul…
Învăţ de fiecare dată când am timp şi sper să mă descurc, e normal să am emoţii. Pentru Bac, am amânat şi examenul pentru permisul de conducere. Mi-am schimbat un pic priorităţile, pentru că vreau să mă prezint cât mai bine la examene.

După Europene foarte puţini se aşteptau să mai continui…
Am motivaţiile mele personale şi vreau să merg înainte. Vreau să demonstrez tuturor celor care nu au avut încredere în mine ceea ce sunt şi ce pot. Merg înainte. Nu pot să zic că mă voi duce la un concurs şi voi urca pe podium. Pot să spun că muncesc şi apoi, vom vedea rezultatul.

articol Prosport

Leave a Reply

