“Gimnastica trece pe primul loc”

Sandra la Beijing 2008

Campioana olimpică la sol, Sandra Izbaşa este exemplu perfect că sportul de performanţă face casă bună cu învăţătura. Ea a promovat Bacalaureatul cu nota 9, 71 şi se gândeşte să urmeze, la Cluj, Facultate de Educaţie Fizică şi Sport.

Sandra Izbaşa a mai câştigat un concurs. Nu în sportul care a consacrat-o, ci în sala de cursuri. Ea a trecut cu bine examenul de maturitate şi se pregăteşte să înceapă un nou capitol de studiu, la Cluj. „Mă gândeam că va fi în jurul notei 9, dar nu mă aşteptam să fie atât. Sunt fericită pentru că ştiu cât am muncit pentru aceste note şi rezultatul arată unde mă aflu acum. Voi alege Clujul pentru facultate, pentru că este mai aproape de Deva şi îmi este mai bine”, a declarat ea.

Matură, sportiva de 19 ani recunoaşte că din această săptămână lista de priorităţi s-a schimbat: „Acum gimnastica trece pe primul loc. În primul rând trebuie să îmi pun la punct elemente pe care le învăţ şi apoi să-mi construiesc un intregral bun. În ultima vreme nu am dat tot ce am putut la antrenamente, pentru că era tot timpul stresul acesta cu examenul, acum trebuie să redevin eu”.

articol Prosport

Leave a Reply

