„Lupt până la capăt!”

FOTO: Prosport

FOTO: Prosport

O tipă optimistă, plină de viaţă, Sandra Izbaşa a demonstrat că are caracterul unei mari campioane. Deşi a fost la un pas de o tragedie, accidentându-se grav, ea şi-a păstrat zâmbetul pe buze.

Aflată la spitalul din Mainz (Germania), unde a suferit luni seară o operaţie la tendonul ahilian al piciorului drept, ea a vorbit, pentru ProSport, despre şocul prin care a trecut şi planurile de viitor.

ACCIDENTARE: “Am căzut pe sol şi mi-am dat seama că ceva se întâmplase, dar nu ştiam exact ce. M-am ridicat în genunchi şi, când să pun piciorul, am văzut că s-a dus tendonul”.

CUM A DEPĂŞIT MOMENTUL
: “A fost greu la început, pentru că tot timpul revedeam ce s-a întâmplat. Acum e mult mai bine, aştept să scap de ghips şi să încep recuperarea”.

OPERAŢIA: “A durat trei ore pentru că a fost ruptură totală a tendonului. Port un aparat mărişor pe picior care trage hematomul. Mă mişcam greu şi aşa, iar acum, cu aparatul, e mai dificil. Va trebui să port şase săptămâni ghipsul”.

MÂNA: “Mă chinui rău că eu sunt stângace şi cu dreapta, care e sănătoasă, nu mă prea ajut, nici cârjele nu le pot folosi, că nu am cum, iar ghipsul îl ţin trei săptămâni”.

AJUTORUL NADIEI:
“M-am bucurat tare mult când m-a sunat. Faptul că vrea să mă ajute cu recuperarea înseamnă enorm pentru mine şi îi mulţumesc”.

VIITOR
: “Aştept să încep recuperarea, iar faptul că s-a întâmplat acum, când eram pregătită de Mondiale, m-a ambiţionat mai mult. Ştiu că încă e devreme să spun ce voi face, însă voi lupta până la capăt!”.

MONDIALELE DE LA LONDRA: “Le urez colegelor mele multă baftă, să aibă grijă de ele şi să nu uite că nu sunt decât ele şi aparatul la care evoluează. Atât! Îmi doresc să aducă şi o medalie, ca o răsplată pentru toate orele de muncă!”.

articol scris de Mirela Basescu in Prosport

Leave a Reply

