3 din 3

Trei medalii pentru Sandra in finalele pe aparate din cadrul Campionatului National de Gimnastica desfasurat la Resita zilele acestea.

Se pare ca Sandra si-a revenit destul de bine dupa accidentarea la tendonul lui Ahile si a demonstrat ca merita sa fie luata in calcul pentru Campionatele Mondiale de la Rotterdam ce vor avea loc in luna octombrie.

In finalele pe aparate, Sandra s-a clasat pe primul loc la sol (14.950) si sarituri (12.212 – FTY si 1,5Y) si pe locul al doilea la barna cu punctajul de 14.900.

Sandra Izbasa pentru romgym.ro : „Am avut exercitii bune, constante. Ma bucur foarte mult ca dupa aceasta perioada indelungata am reusit sa imi fac concursuri aproape identice si mi-am atins obiectivul de a sta pe aparate si de a termina sanatoasa. Ma bucur ca sunt aplaudata de spectatori si ca n-au uitat de mine”.

Felicitari Sandra si sa te vedem si la Rotterdam pe prima treapta a podiumului!

Solul:

Barna:

Prima saritura:

A doua saritura:

Leave a Reply

