Gimnasta Sandra Izbaşa s-a descurcat de minune la pupitrul ştirilor sportive de la GSP TV!

Gimnasta Sandra Izbaşa a prezentat în ziua de Crăciun ştirile sportive la GSP TV, alături de Costin Deşliu.
Sandra a avut emoţii, dar a ştiut să treacă cu bine peste micile probleme din timpul jurnalului.

Sosită direct de la antrenamente, Sandra a fost curioasă să vadă cum arată redacţia Antenei 1. “Noi nu mîncăm prăjituri la ora asta, voi de ce mîncaţi?“, a glumit Sandra cu colegii de la Antenă. După ce a fost la machiaj, gimnasta a făcut haz de necaz de Gigi Becali, dar şi de Bianca Drăguşanu.

Numai ştiri cu Becali aveţi, despre gimnastică cînd o să daţi mai multe? Şi Bianca ce caută în jurnalul meu? Ce contează că e iubita prinţului Cristea?!“, i-a transmis Sandra lui Costin. După o oră de jurnal, a recunoscut: “Am avut emoţii mai mari ca la unele concursuri, dar a fost bine. Acum mă întorc la gimnastică, dar pe viitor poate o să-i iau locul lui Costin. Dacă am greşit, o să apar la cîrcotaşi, dar eu nu cred“, a glumit Sandra.

O puteți vedea pe Sandra in postura de prezentatoare TV chiar aici.

Mai multe detalii din culise puteți afla dacă urmăriți videoclipul acesta.

Sursa: GSP

Leave a Reply

