Izbaşa e gata de finala Cupei Mondiale

SandraAflaţi de câteva zile la Izvorani, campioana olimpică la sol, Sandra Izbaşa, şi antrenorul coordonator al lotului olimpic feminin, Nicolae Forminte, pregătesc ultimele două concursuri ale anului. Cel mai important, finala Cupei Mondiale, va avea loc la Madrid în acest weekend. Astfel, cei doi pleacă mâine dimineaţă spre capitala Spaniei.
Nu am deloc emoţii. Merg acolo să fac ce ştiu mai bine, adică să concurez. Sunt puţin obosită şi abia aştept vacanţa. Au fost două luni criminale în care am stat la Deva foarte puţin, mai mult am fost pe drum, şi asta începe să se simtă. Nu este nicio presiune pe mine, în acest moment tot ce îmi doresc e să termin cât mai repede ce am de făcut şi să închei sănătoasă acest an”, ne-a declarat Sandra Izbaşa.

De partea cealaltă, antrenorul coordonator al lotului, Nicolae Forminte, consideră concursul din Spania ca o testare importanta pentru eleva lui. „Am înţeles că va fi ultima ediţie a Cupei Mondiale organizată în acest format, de aceea cred că vor conta foarte mult rezultatele. E o competiţie de palmares unde contează mult cum ne prezentăm, va fi testul de final de an. Aşa cum spunea şi Sandra, aşteptăm să terminăm cu toate aceste concursuri pentru a ne odihni”, a conchis acesta.
Printre vedetele gimnasticii feminine care vor fi prezente la Madrid se numără Cheng Fei (China), Li Shanshan (China), Zgoba Daria (Ucraina), He Kexin (China), Yang Yilin (China).
Ultimul concurs pentru Sandra Izbaşa va fi un turneu demonstrativ între 19 şi 21 decembrie care va avea loc în Belgia.
Articol scris de Mirela Basescu in Prosport

3 Responses

  1. succes la Madrid!

  2. Eu sunt convinsa ca Sandra se va prezenta foarte bine,ca in toate concursurile de anul acesta;indraznesc chiar un pronostic:locul unu la sol si in primele trei la birna,iar de nu mi se va adeveri,nu-i suparare,important e sa fie sanatoasa.
    Nu-i rau ca nu simte presiune,e mai bine sa fie relaxata decit crispata,totul e sa nu se accidenteze.
    Succes,Sandra!

  3. I have noticed you don’t monetize wordpress.com, don’t waste your traffic, you can earn extra bucks every month.
    There is one good method that brings decent money, you
    can google it: money making by bucksflooder

Leave a comment